تاریخ امروز: دوشنبه _ 29 آوریل 2024

یارانه دی ۱۴۰۱ کی واریز میشود؟ یارانه دی 1401 چقدر است

یارانه دی ۱۴۰۱ کی واریز میشود؟ یارانه دی 1401 چقدر است، زمان و مبلغ یارانه دی ۱۴۰۱، یارانه دی 1401 کی پرداخت می شود، یارانه دی ۱۴۰۱ نقدی است؟ یارانه دی 1401 واریز شده یا نه

یارانه دی ۱۴۰۱

در ادامه این مطلب به طور مفصل در مورد یارانه دی ماه سال ۱۴۰۱ توضیح داده می شود

یارانه دی ۱۴۰۱ کی واریز میشود

دهمین یارانه سال ۱۴۰۱ که یارانه معیشتی است در روز ۲۰ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

زمان واریز یارانه دی ماه 1401 همانند ماه های گذشته صبح روز بیستم دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. و از ساعت 24 چهارشنبه قابل برداشت است.

البته بعضی از دولتمردان خبر داده اند که یارانه نقدی ممکن است در ماه های آینده تبدیل به کالابرگ الکترونیکی شود اما همچنان از صحت این خبر اطلاع دقیقی وجود ندارد.

همچنین گفته می شود این طرح در حال حاضر در بعضی استان ها به صورت آزمایشی در حال اجرا است اما تا زمانی که وضعیت کالا برگ مشخص نشود ، پرداخت یارانه معیشتی به صورت نقدی ادامه دار خواهد بود.

یارانه دی ۱۴۰۱ چقدر است

مبلغ پرداخت یارانه برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان، و دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان می باشد.

بعد از اردیبهشت ماه 1401 زمان واریز یارانه جدید هر ماه اعلام شد. از این زمان به بعد، واجدین دریافت یارانه می‌توانستند در تاریخ بیستم هر ماه یارانه خود را دریافت کنند.

همچنین سرپرست‌های خانواری که پیش از این اقدام به دریافت یارانه 10 میلیون ریالی کرونا معادل یک میلیون تومان کرده اند، اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آن‌ها کسر خواهد شد.

شماره تلفن پیگیری یارانه دی ۱۴۰۱

افرادی که به دهک بندی درآمد سرپرست خانوار شکایت داشته‌اند می‌توانند به سایت https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ اعتراض خود را نسبت به قطع یارانه خود اعلام کنند.

همچنین کسانی که از پرداخت یارانه جامانده اند و یا یارانه برای آن ها واریز نشده است هم می‌توانند با مراجعه به سایت https://my.gov.ir پیگیر قطع یارانه خود باشند.

افراد گفته شده، می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* ( ستاره 4 ستاره 43857 ستاره کد ملی ، مربع ) را با شماره تلفن همراه سرپرست خانوار شماره گیری کنند تا از وضعیت ثبت نام خود آگاه شوند.

4.3/5 - (161 امتیاز)

4 نظرات

  1. اسداله قربانی

    باسلام با قسط وام کرونا که یک ملیون تومان گرفته بودیم در آبان ۱۴۰۱ آخرین قسط تمام شد ولی در آذر هم یک قسط اظافه کم شد آیا به حساب بر گشت داده می شود

  2. سلام همشهریان و مسولین محترم و عزیز
    اگر خوب دقت کنیم می‌بینیم که اول ارزش پول کشورمان به شدت کم است و دوم تورم و گرانی و از طرفی تحریم های مستمر
    خدارا شکر کشورمان از همه لحاظ غنی و خودکفا است و تحریم‌ها
    چندان‌کارساز نمی‌شوند ولی مهمتر از همه بالا رفتن‌ارزش پول کشور عزیزمان است که با همت مسولین عزیز می‌تواند به سرانجام برسد و به طبع این موضوع بسیاری از دغدغه ها و مشکلات بازار و تورم هم از بین خواهد رفت مثلا باید یک ریال ایرانی ارزش خرید داشته باشد و اصل ارزش پول کشور عزیزمان جایگاه خود رابه دست آورد بنده به عنوان یک شهروند و دوستدار کشورم
    امیدوارم که این‌امر تحقق پیدا کند با آرزوی سلامتی برای وطن عزیزم

  3. ماکه نوشتیم منتشر نکردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

;